Saturday, April 21, 2012

Thanks to you

it's me, do not equate me with others.
silent
when I see people around me, I'm confused what's wrong with me there?
I
know I do not like them, I could only stare at them with a sense of happiness because I was happy to see other people happy, but I'm too sad mixed with envy because I do not like them.
humans
are born with different natures, but each man has a privilege in itself.
although
I have not found one
privilege for me,, I'm still fighting against all flavors available.
maybe
this is just so many of the hopes that I may pour, but not lepasdari everything I thank God because I was born from the womb of a mother who either like the angels.


 ini aku,jangan pernah samakan aku dengan lainya.
ketika aku berdiam diri melihat orang disekelilingku,aku binggung apa ada yang salah denganku?
aku tahu aku tidak seperti mereka,aku hanya bisa memandangi mereka dengan tatapan rasa bahagia karena aku bahagia melihat orang lain bahagia,namun aku juga sedih bercampur iri karena aku tidak seperti mereka.
manusia dilahirkan dengan kodrat yang berbeda tetapi setiap manusia memiliki satu keistimewaan di dalam dirinya sendiri.
walaupun aku belum menemukan satu keistimewaanku ,aku tetap berjuang melawan semua rasa yang ada.
mungkin ini hanyalah sekian dari harapan yang aku tuangkan,namun tak lepasdari segalanya aku bersyukur kepada Tuhan karena aku telah dilahirkan dari rahim seorang ibu yang baik seperti malikat.

No comments:

Post a Comment